Pages

Selamat Datang.,,,Wahai Saudaraku

pink purple flowers

More Arabic Scraps at Jhocy.com

Pengunjung

Selamat Datang, Kunjungan ke:-

Friday, November 19, 2010

Perkenalan.....

Hari ni,19.11.2010.bersamaan dengan hari Jumaat, Untuk pengetahuan korang semua inilah hari pertama aku menulis dalam blog baru aku ini.Pada mulanya aku nak tolong kawan aku buat blog last-last tergendala atas sebab-sebab yang tertentu.Jadi aku rasa korang tak payah tahulah sebab die.Aku sebenarnya tak tahulah apelah tujuan aku buat blog pemburu syahid ni?Sebenar malam tadi tgh boring-boring aku pun main buat jelah blog ni.Lepas tu aku tak tahu apa yang patut di isi dalam blog ni.Jadi aku harap korang berilah cadangan di ruang bicara di bawah blog aku tu.Nanti sama-samalah kita melakar tulisan kita di dalam blog Pemburu Syahid ni.Oklah sahabat-sahabat.Sampai sini dululah kita berbual.Aku ada hal sikit yang perlu di selesaikan.Salamualaikum.......

No comments:

Post a Comment

Followers